O nama

Upoznajte naš tim

mr. sc. Ljiljana Valenčak-Tonković, dr. med.
mr. sc. Ljiljana Valenčak-Tonković, dr. med.ravnateljica, subspecijalistica pulmologije

Mr. sc. Ljiljana Valenčak-Tonković diplomirala je na Medicinskom fakultetu u Zagrebu. Pri matičnom fakultetu upisuje poslijediplomski studij iz školske medicine i pulmologije. Tokom specijalizacije iz pneumofiziologije završava tečaj iz fiberoptičke bronhoskopije pri Bolnici za plućne bolesti Golnik u Sloveniji. Stečena znanja iz područja pulmologije primjenjivala je i proširivala na Odjelu za plućne bolesti Medicinskog centra Virovitica kao i na Odjelu za plućne bolesti Opće bolnice Virovitica. Svojevremeno je bila i šef navedenih odjela, a od 2001. do 2005. godine obnaša funkciju ravnatelja Opće bolnice Virovitica.

Od 2008. godine marljivo radi i educira se kao ravnateljica i vlasnica „Poliklinike Tonković“. Ponosna je vlasnica certifikata za samostalni rad „Ultrazvuk abdomena s praktičnom edukacijom“ kao i „Ultrazvuk glave i vrata s praktičnom edukacijom“. Od 2016. godine educira se o primjeni lasera u području estetike i dermatologije na svjetski priznatim simpozijima s međunarodnom suradnjoj, a stečena znanja vrhunski primjenjuje u svakodnevnoj kliničkoj praksi. Stalni je član ERS-a i EAACI-a, europskih društava stručnjaka iz područja pulmologije, alergologije i kliničke imunologije. Uz sva navedena postignuća nagrađena je poveljom zahvalnosti Virovitičko-podravske županije za izniman doprinos razvoju zdravstva na području Virovitičko-podravske županije.

dr. Josip Tonković
dr. Josip Tonkovićspecijalist ginekologije i porodništva

Dr. Josip Tonković stječe diplomu Medicinskog fakulteta u Zagrebu, a pri istom fakultetu upisuje i poslijediplomski studij iz perinatologije te poslijediplomski studij „Ultrazvuk u medicini i biologiji“. Stručna znanja stječe i na poslijedimplomskim tečajevima I. kategorije „Ultrazvuk dojke“ i „Humana reprodukcija i ginekološka endokrinologija“. Prije otvaranja privatne orinacije za ženske bolesti i porodništvo 1995. godine stekao je radno iskustvo i znanja u Klinici za ženske bolesti i porode KBC-a Zagreb (Petrova), kao i na Odjelu za ginekologiju i porodništvo Medicinskog centra Virovitica.

Od 2008. godine je suvlasnik „Poliklinike Tonković“ gdje vodi Ordinaciju za ženske bolesti i porodništvo. Od 2016. godine stječe stručna znanja i vještine iz primjene lasera z ginekologiji, a od 2017. godine je ponosni vlasnik certifikata za IncontiLase®, IntimaLase® i RenovaLase® tretmane. Član je Hrvatskog društva za perinatalnu medicinu, Hrvatskog društva za hospicij, Hrvatskog društva ginekologa i opstretičara te Hrvatskog društva za menopauzu. Kontinuirano se educira pohađajući brojne poslijediplomske tečajeve I. i II. kategorije te domaće i strane ginekološke kongrese. Kao priznanje za rad dodijeljena mu je Povelja zahvalnosti Virovitičko-podravske županije za izniman doprinos razvoju zdravstva na području Virovitičko-podravske županije.

Boris Cindrić
Boris Cindrićinženjer medicinske radiologije